Kolorowe chmury nad “Diablo 3”

Słyszałem już coś o tym, że nowa odsłona Diablo ma zatracić swój mroczny klimat, ale nie brałem tego na poważnie, dopóki nie obejrzałem poniższego traileru:

Diablo 3 *Monk Trailer and Gameplay* (HQ 16:9).

Zaprezentowano w nim klasę Mnicha, który między innymi walczy z jakiś demonem, który wygląda jak wyjęty z “World Of Warcraft”, jarząc się kolorami pomarańczowym i fioletowym. Co gorsza, film wygląda, jak wygenerowany na silniku gry.

Na gameplay’u to tak strasznie nie wygląda, więc może jest jakaś nadzieja?

20 thoughts on “Kolorowe chmury nad “Diablo 3”

  1. Oh cry me a river!

    Filmik i postaci na nim przedstawione (pomijając jakiś miesiąc laga :P) wyglądają ok. Jedyne osoby, które twierdzą, że Diablo 3 zaczyna wyglądać jak World of Diablo są albo osoby, które w WoW nigdy nie grały, albo Ci, którzy flejmują WoW dla samego flejmowania (tak jak flejmowanie NK, Microsoftu, Ubuntu, Twojej Starej etc.).

    Like

  2. Po przeczytaniu wpisu kliknąłem w link. Oczekiwałem komiksu, a zobaczyłem (IMO) dość standardowe Diablo. Gameplay wyglądał monotonnie, ale pełna wersja pewnie będzie ciekawsza.

    A oczojebne potworki były już w Diablo 1. Np. takie jaskrawozielone “piekielne pieski” plujące jakimś żarówiastym kwasem.

    IMO mroczność i klimat diablo pochodziło zawsze z poczucia zagrożenia i nastrojowej muzyki, a niekoniecznie z wypranych kolorów i wszechobecnego mroku. Zresztą, wystarczy przypomnieć sobie np. pustynne levele w Diablo2. Mroczności zero, toż to już wtedy wyglądało jak Titan Quest (też bardzo przyzwoita gra)…

    Like

  3. BTM: jest kilka inspiracji – np. rzucając czary pod postaciami pojawiają się jakieś świetlne bazgroły. Nie było tego w poprzednich grach Diablo. W WoW nie grałem, ale grałem w Warcraft 3, więc wiem, jak to wygląda – z grubsza. Pomijając tutaj również fakt, że obie gry pichci jedna firma, więc pewnie zatrudnia tych samych grafików.

    Hoppke: tak, głównie to muzyka budowała klimat. Te zielony to akurat kojarzył się z kwasem:P A w Diablo 2, na pustyni, przez chwilę była noc – zadanie z kultem Czarnego Słońca.

    No, ale pożyjemy, w gameplay’u nie rzuca się to bardzo w oczy.

    Like

  4. @Sigvatr: “Pomijając tutaj również fakt, że obie gry pichci jedna firma, więc pewnie zatrudnia tych samych grafików.”

    WoW ma swoj wlasny oddzial grafikow – nie pracuja oni nad innymi grami.

    Anyhows – mrok na pustyni byl AZ przez 5 minut 😉

    Like

  5. A nie, to zależało od tego, czy chciało Ci się od razu iść do tej jaskini – ja tak jakoś w miarę systematycznie przeszukiwałem grobowce i części pustyni, więc w moim przypadku traw zdecydowanie dłużej.

    Like

  6. Jedyna gra, która miała mroczny klimat to Diablo. I nie tylko dzięki świetnej muzyce. Na D2 swojego czasu też psioczyli, że cukierkowa, ale jednak nadrobiła to fabułą i rozbudowaniem.
    Natomiast to, co wyżej to jakaś bajeczka. Jeszcze chyba nie było takiej gry, o której tyle się gada latami, zanim została wydana. I to będzie dla niej zabójcze. Blizz buduje napięcie, żeby po wydaniu tego pierda ludzie byli na tyle zmotywowani, by to kupić. I cholera, ja też pewnie ją kupię! 😀

    Like

  7. Swoją drogą, kiedyś pojawiła się nawet petycja, która miała na celu przekonać studio Blizzard do uczynienia Diablo 3 bardziej mrocznym. Niektórzy z fanów wykonali nawet własne wizje niektórych screenów. Ale ta petycja raczej już umarła śmiercią naturalną.

    Like

  8. Naprawdę myślicie, że Diablo 3 będzie miało cokolwiek z Diablo 1/2 związane? No cóż, nadzieja pozostaje, ale zobaczcie co zrobili z Falloutem 3.

    Niektóre gry nie nadają się do przeniesienia w 3D. Takimi grami m.in. są: Fallout, Diablo etc. Gra może być dobra i ciekawa, ale jako osobny tytuł, nie kontynuacja klasyku.

    Like

  9. Ja niestety miałem okazję grać w Fallout 3 – nawet to to gdzieś opisałem – wyszedł z tego taki postapokaliptyczny Morrowind – tylko proszę bez flejma (kojarzę coś, że lubisz tą grę) o Morrowindzie – napiszę kiedyś notkę (już mam pół) o nim, tam będzie można pisać na ile pozwolę:P
    Co niestety było tragedią, jeśli weźmie się pod uwagę jak wyglądała gra w Fallout 1, czy 2. Diablo ma w sumie ten luksus, że ciężko spłycić jest hack&slesha. Zobaczymy, za jakieś 2 lata;)

    Like

  10. Fallouta 1 i 2 robił Interplay. Trójkę zrobiła Bethesda. Nic dziwnego, że to przerwało serię.

    A Diablo 1, 2 i 3 są wszystkie ze stajni Blizzarda, czyż nie? Większa szansa, że będzie trzymać poziom.

    Like

Comments are closed.